Studentii facultatilor de profil tehnic din Craiova au aruncat o privire asupra viitorului lor in domeniile pentru care s-au pregatit. Automobile Dacia a prezentat ieri pe scena Teatrului National „Marin Sorescu“ „un spectacol“ despre oportunitatile pe care le ofera compania.
Vremurile când românii se foloseau de toate „pilele“ si influentele ca sa obtina un loc mai bun pe listele pentru achizitionarea unei Dacii au trecut de mult. Acum românii nu mai fug dupa caii putere ai noului model de autoturim asambalat la uzinele de la Mioveni, ci Dacia vine la ei pentru a se prezenta. Ieri, compania Automobile Dacia a fost printre studentii craioveni si le-a prezentat acestora ce inseamna o companie internationala si ce presupune munca in domeniul constructiilor de masini. Prin programul „Dacia, companie europeana“, fabrica de masini isi propune sa-i informeze pe studentii din anii terminali despre oportunitatile pe care le ofera compania si despre varietatea de meserii pentru care pot opta tinerii olteni dupa terminarea studiilor. „Suntem aici pentru a prezenta in fata studentilor craioveni firma Dacia, Craiova fiind cel de-al cincilea oras unde a ajuns aceasta campanie. Studentii vor avea o imagine noua despre acest autoturism, care este cea mai cunoscuta marca din România. Este greu sa gasesti un român care sa nu se fi «dat» macar o data cu Dacia lui sau a unui prieten. Ne dorim ca o parte din tinerii prezenti sa ajunga sa lucreze pentru noi intrucât compania noastra vrea sa selecteze viitori ingineri“, a explicat Liviu Ion, director comunicare.
„Doua nume mari care au trait clipe dramatice in retrogradare“
Studentii facultatilor de profil din Craiova au venit in numar mare la intâlnirea cu constructorul de la Mioveni, sala Teatrului National „Marin Sorescu“ fiind neincapatoare pentru tinerii care au asistat pentru prima data la o prezentare facuta pentru ei de o companie internationala. Acestia au intâmpinat cu aplauze filmul prezentat in deschiderea programului, dar si pe moderatorul intâlnirii, prezentatorul TV Radu Naum, care a reusit sa le capteze atentia prin compararea Daciei cu Universitatea Craiova, „doua nume mari care au trait clipe dramatice in retrogradare“. Directorii si sefii departamentelor din companie au prezentat un scurt film despre activitatea fiecarui compartiment si oferta de munca pe care o au, studentii fiind provocati sa adreseze intrebari viitorilor lor „sefi“, cea mai buna intrebare fiind premiata. In plus, studentii craioveni s-au putut inscrie la concursul „Challenge Dacia“, ce consta in realizarea pe echipe de trei persoane, a unui proiect pe o tema data.
Premii
Echipa de studenti care va câstiga premiul I va efectua o vizita de trei zile la uzinele Renault din Paris, iar pentru premiile doi si trei, compania va organiza o vizita tot de trei zile la uzinele de la Mioveni. La finalul programului, studentii au completat câte un talon de tombola, iar trei norocosi au plecat acasa cu câte un Mp3 – player.